vrijdag, oktober 04, 2002

Ik ben rijk ....



Juichend verliet Robbie Williams gisteren het kantoor van zijn platenmaatschappij EMI: "Ik ben rijk", waren de woorden die daarmee gepaard gingen. Williams tekende gisteren een platencontract van maar liefst 125 miljoen euro. Daarvoor moet hij wel vier albums afleveren.



"Ik ben rijker dan ik mij in mijn stoutste dromen heb voorgesteld", zo zegt de Britse zanger in The Sun. "Mijn moeder zegt dat het onbeschoft is om over geld te praten, maar ik ga het lekker allemaal tellen."
Daarmee heeft Williams de megadeal met EMI bevestigd. Michael Jackson is voor zover bekend de enige artiest die ooit meer voor een contract kreeg.
"Ik wil nog wel even doorgaan met records te breken en albums op te nemen bij EMI", zo zegt Robbie, die niet kan wachten tot zijn nieuwe cd 'Escapology' op de markt komt en hij zijn nieuwe nummers kan gaan promoten.





Geen opmerkingen: